niedziela, 7 października 2012

Moje spotkanie z Katarzyną M.:)

Wczoraj miałam niewątpliwą przyjemność wziąć udział w wykładzie, a w zasadzie w warsztatach zorganizowanych przez galerię Maltę i Akademię Zwierciadła, których prowadzącą była Katarzyna Miller moja ulubiona psycholożka. Co za fantastyczna kobieta!! "Pokochaj siebie i znajdź swoje mocne strony" to był główny temat spotkania. Wspaniałe rady, ogromne poczucie humoru i dystans do wielu spraw sprawiły, że spędzone tam ponad 3 godziny minęły niczym kwadrans. Dawno się tak nie naśmiałam, jednocześnie zgadzając się z wieloma poważniejszymi opiniami pani Kasi. Wyszłam dowartościowana, bardziej wyluzowana i z większym dystansem do siebie, a co najważniejsze z przekonaniem, że jestem na dobrej drodze do pokochania siebie:) No i z nową książką Katarzyny Miller, ze specjalną dedykacją dla mnie:))


7 komentarzy:

  1. wspaniale jest spotykać takich ludzi na swojej drodze !!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi by się takie warsztaty przydały

    OdpowiedzUsuń
  3. oj,też bardzo Ją lubię i zazdroszczę tego spotkania;)
    jak tam w małżeństwie?;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez ją bardzo lubię! Mega pozytywna kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłaś mnie zabrać ??? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci po cichutku zazdroszczę.Po Twoim opisie jestem gotowa nawet zapłacić za takie warsztaty. Muszę się rozglądnąć w tej stolicy a książkę mam nadzieje wypożyczyć jak na tę kawę wpadnę do Poznania :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. noo leń straszny... wiem;p

    gratuluję męża ;))

    OdpowiedzUsuń