środa, 15 sierpnia 2012

Co wybrać?

Moje ślubne dylematy, im bliżej tym jest  ich coraz więcej. Jutro jadę ostatecznie zdecydować się na bukiet, kwiaty do dekoracji włosów, do butonierek i z reszty na dekorację samochodu. Nie wiem w jakiej kolorystyce, ponieważ sukienkę mam w ciężkim do określenia kolorze- coś między cappuccino a szampanem, najbardziej pasował by bukiet w pomarańczowym lub jasno zielonym kolorze, ewentualnie jakieś ecru. I tak zastanawiam się między kaliami, a storczykami- co myślicie?

 

 

15 komentarzy:

  1. storczyki! Albo eustomy jak pisze Izulka-moja bratowa miała,fajnie się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O eustomach też myślałam na samym początku, ale u mnie w kwiaciarni widziałam tylko białe, popytam o inne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te drugie to mi się jedynie z pogrzebem kojarzą, sama nie wiem dlaczego ;p
    a pomarańczowy kolor to mi jakoś do Ciebie nie pasuje ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeeee storczyki z pogrzebem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te drugie to chyba nie są storczyki ? czy jak ...?
      kalie chyba :D

      Usuń
  5. Z tych trzech to najbardziej podobają mi się storczyki :)

    Ja kiedyś pójdę z goździkami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten drugi jest piękny...ale to musisz sama zadecydowac!

    OdpowiedzUsuń
  7. mialam wielki bukiet kalii! ale storczyki tez piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi sie najbardziej ostatnia wiązanka podoba:) 'żywa' jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pomogę Ci w wyborze. Niestety nie znam się w temacie.
    Natomiast, bardzo się cieszę z Twojego szczęscia =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba jednak storczyki, a jeśli kalie to raczej nie białe, bo choć piękne, to - tu Marta ma rację - białe kalie to przez lata były takie kwiaty typowo pogrzebowe. To oczywiście przeżytek i stereotyp, ale...

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tam dylematy? wszystko juz pewnie "zaklepane" ;D a panieński już był?
    krzaczki wsadziłam i jakby ożyły...zobaczymy,czy się przyjmą
    uwielbiam Wrocław,to cudowne miasto z kilmatem i mimo,ze bardzo się rozbudowało ostatnimi laty,to jednak klimatu nie straciło

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach! Tak długo każesz czekać!!!

    OdpowiedzUsuń