poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Oczekiwanie

Kwiaty wybrane- stanęło na eustomach w połączeniu z goździkami, florystka świetnie wybrała kolory kwiatów, jeden goździk jest taki pudrowy świetnie komponuje się ze sukienką,bardzo ciekawa jestem efektu końcowego, Tort zamówiony 4 piętrowy, każde piętro inny smak, a na samej górze figurka pary oczywiście na motocyklu:) Teraz czekam i myślę, czego jeszcze nie mam. Muszę skończyć robić prezent dla rodziców i zastanawiam się nad utworem na podziękowanie, bo "Cudownych rodziców" jest oklepane, a reszta, którą znalazłam to straszne disco polo:/ Ponadto zastanawiamy się czy robić to oficjalnie, ponieważ na weselu będą tylko moi rodzice...Trzeba przemyśleć jak to rozwiązać. W czwartek czeka mnie manicure i regulacja brwi, w piątek jedziemy dekorować salę. A sobota, sobota będzie dla nas:D

11 komentarzy:

  1. Wszystko się na pewno świetnie uda,chociaż mnóstwo nerwów przed Wami.
    Moi jedni znajomi dali 2 piosenki-"Co powie tata" i "A ja wolę moją mamę";) No,ale nie wiem-jak tylko Twoi rodzice będą to może nie tak oficjalnie.Albo tylko podziękować,dać prezent,ale bez piosenek...hmm sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile dobrze pamiętam, na weselu mojego kuzyna, kiedy przyszło do podziękowań dla rodziców, w tle była puszczona lekka melodia i tyle :) "Cudownych ..." wyciśnie tyle łez,że szkoda gadać- później będą panie narzekały,że im makijaże spłynęły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tak planować:) ostatnie dni przed weselem sa specyficzne:)
    mój mąz nie ma rodziców, ale jakos ustaliliśmy wspólnie i chyba w ramach podziękowania było to 'oklepane' cudownych rodziców... Ale my zbytniej wagi do wesela nie przykładaliśy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja mało wiem, o slubach :]

    Eustomy to bardzo wytrzymałe kwiaty, potrafią w wazonie stać ponad dwa tygodnie :) Mega plus za goździki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko jak ja Wam zazdroszcze...będzie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. No, nerwówkę musisz zaliczyć, nie ma przebacz:)
    Ja zapomniałam o rękawiczkach:) Zawsze chciałam mieć, a ponieważ moja suknia miała krótkie rękawy, to wymarzyłam sobie takie za łokieć, a potem kompletnie o nich zapomniałam, nawet nie, że zabrać, po prostu kupić:)
    U nas też nie było "Cudownych rodziców" i tej całej otoczki, tylko tak, jak u Izulki - dziękowaliśmy w zaciszu domowym.
    Ooo, a jakie smaki pięter tortowych?

    Będzie cudnie, Iza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, brzmi ciekawie:)
    No tak, spowiedź to jedna z mniej przyjemnych części tej całej imprezy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma za co:)

    Mam nadzieję, że jutro i pogoda i wszystko inne dopisze:) ale nawet jeśli nie, to i tak to będzie piękny, niezapomniany, jedyny taki dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby wszystko Wam się udało tak,jak sobie wymarzyliście:)
    I najlepszego na nowej drodze życia:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie najlepszego z okazji ślubu życzę i mam nadzieję, wszystko się udało!;]

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń