poniedziałek, 12 grudnia 2011

nadszedł czas na słów kilka

Od czego zacząć? Jestem tu, ponieważ od dłuższego czasu czytam kilka blogów regularnie (http://marteniczka.blogspot.com/ - to moja przyjaciółka Marta ) i od dłuższego czasu miałam ochotę sama coś napisać. Nie ukrywam też, że blogi, które czytam to w większości znajome Marty, ponieważ właśnie z jej bloga przedostawałam się na kolejne i czytałam z zaciekawieniem posty:) Teoretycznie nie potrafię wytłumaczyć dlaczego to robię, czy to ludzka ciekawość? Trudno odpowiedzieć, ponieważ żadnej z dziewczyn, które piszą poza "moją"  Marta osobiście nie znam. A jeśli się kogoś nie zna to czy można być ciekawym co u niego słychać? Otóż można, odkryłam u siebie, że z czasem upływających postów interesuje mnie co u kogo słychać i muszę co jakiś czas zaglądnąć na jego blog. Nie ukrywam również, że w ostatnim czasie udało mi się dostać przesyłkę od --http://magdalena-ellemo.blogspot.com/-- czytając blog Magdy natrafiłam na konkurs odnośnie kart "Piotrusia" i jedna talia znalazła już zastosowanie w mojej pracy za co jeszcze raz dziękuje. Gdy wysyłałam maila z opisem dlaczego chciałabym otrzymać karty stwierdziłam, że nie mogę podać adresu bloga, bo po prostu go nie mam ( co prawda mam taki już rzadko używany photoblog ale to nie to samo) i wtedy też stwierdziłam, że dodając komentarze na Wasze blogi nie chce wybierać podpisu- anonimowa- dlatego m.in ujawniam się!!:)

To tyle tytułem wstępu. Witam Was i mam nadzieję, na fajną przygodę z blogowaniem.

12 komentarzy:

  1. nooo... witamy w naszych szeregach i w naszym blogowym świecie!
    super!
    zapisuje i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz,że ellemo z Chodzieży jest ? :D pewnie wiesz :D
    Dzień dobry !!! :***

    OdpowiedzUsuń
  3. witamy w blogowej społeczności;) która czasem wychodzi w realny świat,ale to pewnie już wiesz;)
    napisz coś wiecej o sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, już wiem, Ty jesteś "moja Iza" Marty:)
    Witamy i czekamy na dalsze wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjaciółka Mart jest też moją przyjaciółką :D

    Witam, witam :) Nieregularnie, bo nieregularnie ale zapraszam na smakowitości u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. eee, Marta na pewno przesadziła:)

    A co do konkursów - mam sporo szczęścia i udało mi się wygrać trochę rzeczy różnych; mój mąż jednak bezczelnie twierdzi, że więcej mnie kosztowały wysłane sms'y i znaczki, niż były warte te nagrody;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy i zapraszamy do pisania:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj pół dnia spędziłam na poszukiwaniu choć inspiracji. Ale po konsultacji z P. doszliśmy do wniosku,że robimy jeden wspólny prezent od Nas. Co to będzie jeszcze zobaczymy,ale widziałam na alle bardzo ładny zestaw filiżanek (oboje są kawoszami) plus do tego dobre wino i wstydu byćm nie powinno :>

    OdpowiedzUsuń
  9. :))) witaj więc w blogowym świecie:)

    OdpowiedzUsuń