sobota, 31 grudnia 2011

...



17 komentarzy:

  1. W niesamowitym miejscu powitasz nowy rok:) mam nadzieję, że i on będzie dla Ciebie równie niesamowity:) Dobrego roku, Iza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ze smakiem mam to samo-jak zrobiłam dziś makaron to pytałam Łukasza czy na pewno jest dobry,bo niewiele czułam Mimo,że dałam mnóstwo przypraw i prawie główkę czosnku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śnieeeeeeeeeeeeeeeeeg?!
    najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. a jednak jest śnieg!!!!!pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jadłam ibuprom zatoki,wkraplam sobie sól fizjologiczną do nosa(fajnie oczyszcza),i moczenie nóg w gorącej wodzie z solą. To ostatnie jest bardzo skuteczne,ale ja jestem za leniwa i jak raz mi się uda to jest coś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma głupich pytań:) Ja daję łyżkę soli do takiej średniej miedniczki. Ale w sumie chyba najważniejsze jest,żeby woda była porządnie ciepła. Ja nawet daję trochę takiej prawie wrzącej i na początku ciężko mi w ogóle włożyć nogi,a jak paruje to też pomaga. I potem ciepłe skarpety i do łóżka najlepiej.
    Ibuprom zatoki to głównie na głowę mi pomaga,bo zazwyczaj jak mam katar boli strasznie. A sól pomaga,bo rozrzedza katar i mogę się chociaż porządnie wysmarkać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuu, oby to nie była zła wróżba na nowy rok.
    Kuruj się:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj,ale chociaż się wyleczysz porządnie. Zdrówka!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaproszenie wyślę, ale jakiego masz maila- oto jest pytanie ? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam,jeszcze nie pytałam;)
    a Ty wyzdrowiałąś;)?

    OdpowiedzUsuń
  12. oj,ty biedna...ale patrzac na zdjecia warto było chyba zachorować?;)
    odpoczniesz sobie jeszcze,a kiedy wracasz do pracy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaa... Cage'em to bym też nie pogardziła :DDD
    :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Grunt,że lepiej:)
    Heh,ja w sumie już się nie mogę doczekać szpitala i zwolnienia,bo chociaż nadrobię zaległości w książkach. A właściwie to już zrobiłam spore zakupy książkowe na to konto;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooooj,no mam mieć operacje,więc trochę poważne. Nic Cię specjalnie nie ominęło,bo ja jakoś specjalnie tu o tym nie pisałam w szczegółach:)

    OdpowiedzUsuń