piątek, 16 grudnia 2011

"Nie żyje się, nie kocha się, nie umiera się - na próbę. "

Ciężki ten mój tydzień w domu, nawet bardzo ciężki. Odpoczywałam do środy, a od wczoraj tylko się denerwuje i mam melancholijny nastrój. Na to wszystko dzisiejszy telefon od mamy, która mówi, że z dziadkiem jest dużo gorzej. Jest od 3 miesięcy w szpitalu- miażdżyca. 23 grudnia ciocia ma zabrać go do domu...Kiedy byłam u niego w szpitalu wyglądał całkiem nieźle (jak na 83 latka z tak postępującą chorobą), chodził i nawet można było nawiązać z nim kontakt. Teraz podobno leży i nie wstaje, a to wszystko tak szybko się zmieniło...Człowiek jest bezradny gdy widzi bliskiego członka rodziny i nie może w żaden sposób pomóc. Ja mam z tym dodatkowy problem, o którym może kiedyś...Jutro jadę do Gniezna, chce się spotkać z dziadkiem.

Oglądałam we wtorek wieczorem "Salę samobójców", film ciężki aczkolwiek lubię takie, bo po obejrzeniu daje do myślenia. Jeden z lepszych polskich filmów jakie miałam okazję ostatnio obejrzeć- doskonale pokazuje jak ważne są relacje człowieka z najbliższym otoczeniem i jaką rolę/wpływ mają rodzice na życie swojego dziecka. Wspaniale pokazuje też jak bardzo internet dominuje życie nastolatków i nie tylko...Niezły paradoks -jednak ja nadal nie mam facebook'a :P

7 komentarzy:

  1. Bez "fejsa" da się żyć, aczkowliek nie da się ukryć,że ułatwia wiele kontaktów- szczególnie jak ma się rozsianych znajomych po całej PL i nie tylko :D
    Co do dziadka ...to :****** tulę czule ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie trudna jest taka bezradność wobec cierpienia bliskich...trzymaj się.

    Kilka lat temu zaczęłam swoją przygodę z internetem i czasem mnie przeraża jego wpływ na moje życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też "bezfejsbukowa" :-) może kiedyś :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze,że już weekend,nastepny tydzień niech będzie lepszy:)
    mówisz,ze warto zobaczyc ten film...?

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuję za głos w konkursie :***

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mi sie spodobał ten film

    OdpowiedzUsuń
  7. Sala samobójców jest świetna! Jeden z najlepszych polskich filmów,zdecydowanie! A ze starszymi osobami tak już jest-jak się położą nawet na trochę to potem bardzo ciężko,żeby wstały z łóżka:***

    OdpowiedzUsuń