środa, 25 kwietnia 2012

Fotorelacja

Krótka fotorelacja z Berlina. Nie mam się co rozpisywać, bo zauważyłam, że mój blog nie aktualizuje się i w ten sposób prawie nikt go nie czyta- a kto lubi pisać gdy pod postem nie ma nawet jednego komentarza? Berlin zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie i chętnie będę tam wracać, było super pomimo, że w trakcie pobytu dostaliśmy bardzo smutną informację z Polski...






EDIT: Wiem, że ten post akurat się u wszystkich zaktualizował, bo to widzę, ale poprzednie nigdzie się nie aktualizowały.

16 komentarzy:

  1. mój mąż kocha Berlin, studiował w Niemczech dwa lata i ma tam blisko, cały czas marudzi żebyśmy tam przeniesli sie na stałe....

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy w planach Pragę. Później Rzym,Barcelonę ...hmmm ... może się uda coś zrealizować późnym latem :)
    Widzę,że pogoda w Berlinie dopisała :) Fajnie !
    Do zobaczenia w piątek ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. P.s U mnie się Twój blog aktualizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez mam Twoje aktualizajce i cieszę się,ze jest nowy wpis,bop już mialam pytać,gdzie zniknęłaś?
    ja mam stosunkowo blisko do berlina,ale ciągle tam nie moge dotrzeć....:) fajne zdjecia!napisz coś wiecej o wyprawie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czytam i mam Twoje aktualizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Izi a byłaby możliwość żeby mi kupić ja Ci przeleje kasę z wysyłką, bo mam daleko do tych sklepów....

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat ten post się zaktualizował dziewczyny, poprzednie dwa NIE.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie miałam pisać,że z Twoimi wpisami to bywa tak różnie-raz się pokazują nowe,raz nie.
    Heh,napisz coś więcej! Ja bym chętnie gdzieś pojechała,ale do czerwca nie ma szans.

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze nieeee właśnie...bardziej coś takiego http://czterykaty.pl/czterykaty/5,107676,9774535,Akcesoria__domowa_menazeria.html?i=7

    OdpowiedzUsuń
  10. Izi, na pewno będzie cudnie:) A nawet jak się zdarzy jakaś wpadka - będziesz miała co wspominać:)
    A - jeśli mogę zapytać - kiedy ten ważny dzień?

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem:)
    beti2@vp.pl - jeśli chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Berlin mam stosunkowo blisko - nigdy mnie tam nie ciągnęło.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń