czwartek, 5 kwietnia 2012

Świątecznie

Wolny dzień to i humor lepszy od rana, szybkie zakupy, które bardzo mnie ucieszyły- znalazłam sobie super skórzaną kurtkę i śliczną a w dodatku bardzo tanią sukienkę:) Poza tym zabieram się za pieczenie migdałowych ciastek, a jutro za mazurka kajmakowego. Dekoracje w domu poczynione, głównie własnoręcznie, nastrój świąteczny powoli się wkrada. Z tej okazji już dziś życzę Wam wszystkiego co najlepsze na nadchodzące Święta Wielkanocne- spokoju, odpoczynku i pogody ducha:)- bo ta na zewnątrz niestety nie jest zbyt ciekawa. Zające niech mają długie uszy, a pisanki, kraszanki i inne cuda niosą radość tworzenia. Najlepszego Dziewczyny!:)




 A na koniec wkradam się ja z nowym odcieniem włosów i krótszą długością- kiedyś prosiłyście o foto z efektami od fryzjera, no to na Święta będzie, Voilà!:)




8 komentarzy:

  1. hehe,krotsza długość brzmi świetnie;)
    wolny dzień i udane zakupy to świetna sprawa;)
    najlepszego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nieźle pojechałam:D Chodziło mi o to, że zawsze mam/miałam długie włosy, a teraz to taka krótsza długość no:P

      Usuń
  2. Jestem tu pierwszy raz i widzę, że u Ciebie świątecznie :)
    Super pomysł z tymi jajeczkami na gałązkach :)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze włosów. Długość też jest chyba dobra, ale w tej fryzurze i na tym zdjęciu, to nie za bardzo widać ;p
    Ja dzisiaj ugotowałam kajmak na mazurka. Też jutro będziemy go robić :)
    Również życzę Wesołych i Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadumana i bardzo kobieca ta pani;)I jaki klimatyczne wnętrze a stroik równie piękny jak mój w salonie :)
    Wspaniałych Świąt kochana...dużo ciepła, radości i spokoju :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny odcień. Zazdroszczę Ci tego świątecznego nastroju, udekorowanego domu i tego wolnego dnia a przede wszystkim dekoracji ręcznie robionych.U nas o świętach przypomina jedynie przerwa w remoncie...
    Wesołych i radosnych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor i fajna fotka:)

    Pięknych świąt:)

    OdpowiedzUsuń