sobota, 31 marca 2012

Jakoś tak...

W zeszły weekend byliśmy u przyjaciół, których traktujemy jak członków rodziny:) Strasznie się za nimi stęskniłam, moja chrześniaczka rośnie jak na drożdżach i jest urocza, rozwalają mnie niektóre jej teksty- kochana, mała i mądra Istotka:) Pogoda była piękna, byliśmy w lesie na działce, było ognisko i kiełbaski, a po powrocie do ich domu pierwszy w tym roku grill- pycha:) Były oczywiście motocykle i sporo dobrej zabawy, aż żal wracać do Poznania. Niestety dzieli nas aż 300km i przez to nie widzimy się tak często jak byśmy chcieli. No ale planujemy wspólną majówkę, więc jeszcze trochę i znowu się zobaczymy!:) Takie widoki i piękna pogoda towarzyszyły nam cały weekend:

A ten weekend? Dzisiaj ok 11 padał śnieg i to całkiem duże płatki śniegu, na noc zapowiadane są przymrozki....Byliśmy wczoraj u znajomych, imprezka udana i przedłużyła się do dzisiejszego wieczoru, dopiero przed chwilą wróciliśmy do domu- ja zawinięta w koc czytam "Jak być kobietą i nie zwariować" K.Miller, którą dostałam za pośrednictwem półki on- line:) Strasznie mnie wciągnęła ta lektura i pewnie już niebawem skończę i poślę dalej tą świetną pozycję byście i Wy mogły ją przeczytać- szczegóły tutaj:. http://polkaonline.blogspot.com/ .Dziękuje Ci Galopko za miłe niespodzianki dołączone do książki:* W tym tygodniu dotarła też do mnie kurteczka od Space Monkey, jest śliczna- czekam aż znowu się ociepli bym mogła w niej chodzić:) Dziękuje baaardzo:* Takie niespodzianki i to dwie jednego tygodnia- miód-malina!:) Miłego wieczoru i udanej niedzieli- ja wybieram się na półmaraton pokibicować Tacie:)

10 komentarzy:

  1. dziekuję Izi...fajne niespodzianki !!!!!lubie tak też :)))zazdroszczę przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciskaj swoje kciuki również ode mnie za tatę :) ja spadam na uczelnię ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. To miałaś fajne weekendy, choć tak różne pogodowo:)
    Oby nas zawsze czekały tylko tak miłe niespodzianki:)
    Powodzenia dla taty:) I miłego kibicowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To super, że tata zadowolony:) A Twój tata często bierze udział w takich imprezach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miłe niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest Desire S,ale czy on nowszy czy nie to nie wiem...jakiś czas temu był HTCDesire,bo mój brat ma i chwalił,dlatego wzięłam ten. A jaki jest ten Twój,bo mi jakieś inne też proponowali,ale chciałam ten:) Wildfire jest chyba taki mniejszy trochę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, to Twój Tato biega??? :o Ja swojego nie potrafię wyciągnąć :/ A chciałabym bo mi samej to tak średnio wychodzi a razem to już coś :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo to super:) Nie dziwię się, że podziwiasz i kibicujesz:)
    Fajny ten Twój tata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udany weekend to podstawa udanego przyszłego tygodnia.Nie ma to jak naładować akumulatory w gronie przyjaciół. Zachęciłaś mnie do powrotu do książki "Jak być kobietą....." Utknęłam kiedyś gdzieś w połowie i odstawiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja czytam JAK BYĆ KOBIETĄ Caitlin Moran:)

    OdpowiedzUsuń