sobota, 10 marca 2012

Kręci mnie...

Kręci mnie...

 Otagowała mnie Ania:) Zaczynajmy zatem:

 
Zasady zabawy:
1.Wstaw logo zabawy.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Wytypuj 5 innych bloggerów do zabawy.
4. Wybierz 3 rzeczy lub sytuacje które powodują że, Mężczyzna rozpala Twoje zmysły :)
5.Możesz dodać zdjęcia i piosenkę.

1. Zacznijmy od "wizualnej części mężczyzn", bo przecież na początku zawsze zwracamy na to uwagę, coś co przyciąga, co zapiera dech itd. Chcemy tego czy nie, ale przecież dotyczy to też kobiet "Jak Cię widzą, tak Cię piszą." Ja od najmłodszych lat strasznie lgnęłam go facetów z długimi włosami. Już w podstawówce (8klasa) miałam chłopaka z długimi włosami (zresztą jedynego w tej szkole, ostatnio go nawet spotkałam i w krótkich włosach to już nie to samo.) w LO zresztą też moją uwagę przykłuwali tacy chłopacy ( był jeden taki lokus z długimi włosami ) na studiach podobnie, chociaż egzemplarz jakich mało:D No i nie ukrywam, że mojego Mikołaja poznałam w knajpie i też rzuciły mi się w oczy długie, kręcone włosy- teraz niestety już ich nie ma (ściął jakiś rok temu), ale w krótkich też mi się baaardzo podoba- to chyba kwestia przyzwyczajenia. Mogę też wspomnieć, że łysi mężczyźni też mają w sobie to coś, choć nigdy z takim nie byłam. Ja to w ogóle jakieś skrajne mam upodobania.
 (my na weselu kuzynki)
2. Charakter jest jednak najistotniejszy. Nie zdzierżę faceta, który nie ma własnego zdania, nie przepadam za mamisynkami i pantoflarzami. Bardzo ważne jest poczucie humoru i umiejętność rozładowywania różnych sytuacji. Lubię dusze towarzystwa, nie mogłabym być z typowym domatorem, bo sama też nim nie jestem.
3.Hmmmm, nie wiem co jeszcze. Kręci mnie gdy facet ma głowę pełną pomysłów, jest spontaniczny i potrafi się odnaleźć w różnych nietypowych sytuacjach. To już odwołanie do naszego wspólnego życia- Mikołaj potrafi w chwilę spakować nas na wypad motocyklowy, zabrać mnie w siną dal, a na miejscu zorganizować super wieczór, a z Nim czuję się zawsze bezpieczna, nawet gdy śpimy gdzieś na skraju lasu czy pod palmą:D

Nie wiem kto nie brał jeszcze udziału, ale spróbuje wytypować chociaż kilka osób:
Marteniczka
Galopka
Docia
i kto jeszcze ma ochotę, to śmiało!:)

No i piosenka, bo strasznie lubię męskie głosy, a ten kawałek mnie rozbraja, znacie?

EDIT: Pomocy, jak zdjąć to różowe tło? nie wiem dlaczego mi się załączyło i nie umiem się go pozbyć:/

13 komentarzy:

  1. Ja co do wyglądu nie miałam i nie mam jakiś specjalnych upodobań. Zresztą i tak zawsze trafiał mi się taki, co to właściwie w moim typie nie jest,ale ... przecież nie o wygląd w tym wszystkim chodzi :)))
    Choć,jeśli miałabym być szczera,to fizycznie najbardziej mi pasował K. Kurwa mać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzieś ostatnio słyszałam ten cytat!!!!!!!!!! i absolutnie się z nim zgadzam !!!!!!:)))to trochę jak z tym równouprawnieniem :P super te zdjęcia!!!!! a punkt 2 i 3 krzyczę głośno TAK! TAK! TAK!i jeszcze raz TAK!:) z tym tłem nie bardzo wiem co tam narobilas...może coś w ustawieniach zmienialaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. W sprawie różowego tła (matkoicórko, jak ty to zrobiłaś? ) ani w sprawie aktualizacji postów (zauważyłam taki mankament u kilku blogerek) nie pomogę, ja jestem komputerowo-internetowy ciemniak totalny.
    Nie mam nic przeciwko długim włosom u faceta, pod warunkiem, że są zadbane. A kilka razy w życiu zdarzyło mi się widzieć tak piękne długie włosy u mężczyzny, że niemal wyłam z zazdrości;)
    Mój M. nieczęsto gotuje (sam czy ze mną) i pewnie dlatego jeszcze bardziej sobie to cenię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz wejsc w ustawienia koniecznie i poczytać !!!a co do tła to w projekt szablnów a potem w zaawansowane !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow,szalone życie cię kreci;)))
    a co tu takie deszczowe tło...??
    to różowe to na pewno musisz zmienc w ustawieniach,tak gdzie kolory tła,trzcionki itd
    termin mam na 14.04,praktycznie za miesiac...zobaczymy,kiedy Maluszek się zdecyduje pojawić na świecie,ale to już bardzo blisko i jakaś zmęczona się zrobiłam,moze tez przez to,że T od środy nie chodzi do przedszkola,co nakłada na mnie dodatkowe obowiązki...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, później coś wyklecę. ;) Co do tła, wejdź w edycję posta (ołówek pod postem) na górze w ustawieniach masz ikonki. Zaznaczasz białe tło na ikonce z mazakiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no,nieee....14.04 to już po Wielkanocy bedzie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za długimi nie przepadam,no chyba że facet jest dość młody. Bo nie oszukujmy się-w pewnym wieku czupryna się przerzedza i wygląda to kiepsko.
    A zmieniałaś coś w ustawieniach? A może kopiowałaś skądś tekst? Bo ja jak kopiowałam raz to mi się tak zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale są wyjątki. Mój znajomy koło 40-stki ma piękne, gęste i długie włosy- sama chciałabym takie mieć.

      Usuń
  9. u nas po przeprowadzce tez bedzie na poczatku materac :))) swietnie się tak spi :))) a potem podwojna radosc jak juz sie doczeka do pełnego łóżka :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. my bardzo długo jak wynajmowalismy spalismy na materacu, super to wspominam i rozumiem ze nie chcecie teraz łóżka ! teraz mamy łóżko a raczej okropna wersalkę, starsznie niewygodną ale takie już było w mieszkaniu...a materac musielismy sprzedać...nad czym ubolewam :)ale bardzo dobrze wspominam czasy z materacem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję :**** ja kiedys byłam bardziej szczera....ale naprawde lepiej czasmi przemilczec....jak szczerosc i prawda powoduja tylko bol...to chyba nie ma sensu...

    OdpowiedzUsuń