sobota, 17 marca 2012

Wiosenny weekend


U mnie w wazonie nadal tulipany, ale od wczoraj w drugim są też żonkile- bardzo lubię te kwiatki. Niestety hiacynt z widocznymi korzeniami już usechł, ale taki już urok tych krótkotrwałych wiosennych kwiatów. W łazience mam tez bukiet róż, ale to dla mojej kuzynki- dzisiaj jedziemy na jej 18-nastce, oj już dawno na takiej imprezie urodzinowej nie byłam:) Ostatnie 18-nastki świętowałam mniej-więcej 11 lat temu gdy byłam jeszcze w LO. Pogoda jest piękna, dzisiaj nawet do 20 stopni, już za chwileczkę zacznie się sezon motocyklowy!!:) Trzeba będzie pojechać do Chodzieży, do garażu przygotować nasze "dziecko" do jazdy i wybrać się gdzieś na weekend, może już przyszły? Nie mogę się doczekać- wiosno trwaj! Poza tym robiłam mały porządek w mieszkaniu i odkopałam powoli ozdoby świąteczne, jeszcze ich nie wyjęłam, ale zastanawiam się jaką dekorację zrobię w tym roku. W środę idę na warsztaty wikliniarskie i mam zamiar zrobić koszyczek do święconki- ciekawe czy mi to wyjdzie..Poza tym jestem w trakcie szycia tildowych zajączków:) A to już mój zając ze styropianu, tkwi jeszcze w pudle od zeszłego roku, ale zapozował do zdjęcia:D

Miłego weekendu!:)

7 komentarzy:

  1. ja również uwielbiam tulipany i żonkile ;-)

    u mnie już kilka motocyklistów widziałam na drodze ;-)

    dodałam się jako obserwator ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie już ponad 20stopni,oby tak dalej było;)))
    Ty jesteś manualnie uzdolniona-koszyki,zające,super!ja to mam dwie lewe rece,ale przy dziecku muszę coś próbować;) mnie dekoracja bedzie tradycyjna-gałązki brzozy w wazonie i powieszone jajeczka,pewnie jakieś czekoladowe zwierzątka dla Tereski:) no i trzeba się w rzeżuchę zaopatrzyc;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w wazonie róże z Biedrony,lubię mieć świeze kwiaty w wazonie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dziś zrzuciłam kurtkę, oficjalnie powitałam wiosnę, kocham ten stan!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiosennie i świątecznie się u Ciebie zrobiło:)

    Izi, zajrzyj do nas. Pomóż rozszyfrować wynik DSR Frania, plizzz

    OdpowiedzUsuń
  6. To mówisz, że jeszcze coś po tej imprezie zostało? :))
    Osiemnastka udana?

    OdpowiedzUsuń