środa, 21 marca 2012

Plotę

Można pleść:
  • trzy po trzy- rzadko mi się to zdarza, a jednak ;)
  • pleść bzdury- ostatnio często zdarza się to niestety osobom, z którymi pracuję
  • pleść warkocz, a raczej go zaplatać, kiedyś miałam bardzo długie włosy i uwielbiałam warkocze- były najwygodniejsze:)

Ja ja dzisiaj plotłam:


Ręce mnie trochę bolą od wyplatania tej wikliny, ale warto było:) Trochę koślawo i krzywo, ale w końcu mam własnoręcznie wypleciony koszyczek na święconkę, a może na coś innego? Jeszcze nie wiem.  Wiem jedno wstałam tuż po 5, potem kilka godzin w pracy, ze 2 na uczeniu znajomej matematyki (w sumie to ją do matury przygotowuje, ale mamy czas do 2013 ) i prosto stamtąd na warsztaty wikliniarskie- powrót do domu ok 19 i nie ma już mocy na nic. Gorąca herbatka i pewnie koło 22 będę już chrapać. Miłego wieczoru!

17 komentarzy:

  1. pleciesz, pleciesz :P ale za to jak pięknie :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Warsztaty wikliniarskie! Jak ja bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pleciesz:)
    Ja niestety co najwyżej uskuteczniam czasami plecenie nr1;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Izi, jak ja zazdroszczę ludziom utalentowanym manualnie:)
    Super koszyczek:)
    Na Wielkanoc jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a Marta nie ma ?????ona tez uwielbia Ally

    OdpowiedzUsuń
  6. tak pleść to ja bym też chciała umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta będą tym przyjemniejsze że święconka będzie we własnym koszyczku :) Bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja muszę sobie właśnie kupić jakiś koszyczek, żeby mieć w co święconkę włożyć :) widziałam w Pepco całkiem fajne :)
    ech ...nic mi nie mów, Izka ! ... dziś przyszłam do pracy i pierwsze co , to się dowiedziałam,to że Irka (nasza rejestratorka) wczoraj straciła przytomność i trochę się poobijała i jest w szpitalu ;/ ... i widzisz ? jak tu na L4 iść ...skoro tylko mi obowiązków dokładają, bo to że jej nie ma, oznacza,że oprócz swojej roboty, mam jeszcze do zrobienia tą papierkową ;/ ...żyć nie umierać ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że jesteś nią zainteresowana :D Przywiązuję się bardzo do rzeczy, nawet ciuchów, więc cieszę się, że trafi w dobre ręce :D

    Poproszę o adres: anialeg@o2.pl
    Chyba że, bo wnioskuję że się z Marteniczką znasz, tak?, to jak chesz to moge wysłać do niej razem z kurtką dla niej w jednej paczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a do kiedy promocja ??? ja bede najszybciej w smyku za tydzien ???:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Izi to moge sobie to wydrukować czy masz to fizycznie do przesłania ?????

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaaaa dobra!!!! ale to wytlumacz mi jak chłop krowie na rowie :))) gdzie ten kod ???:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejuuu Izi mam juz wszystko...matko ale jestem ciemna :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Żebym ja wcześniej tu zajrzała...brakuje mi koszyczka na trzecią święconkę dla najmłodszej córy, pewnie dobra ciocia by uplotła :)...Izi ale TY masz sprawne dłonie...jak Ty ten "motór" potrafisz utrzymać :)Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń