poniedziałek, 9 stycznia 2012

Masaż dźwiękiem

Jutro czeka mnie masaż dźwiękiem przy użyciu mis tybetańskich i gongów...Nie mogę się doczekać!

" Masaż dźwiękiem misami tybetańskimi ma działanie relaksujące, lecznicze i psychoterapeutyczne. Terapia dźwiękiem przywraca harmonie organizmu, wzmacnia witalność, odpręża i rozluźnia. Misy tybetańskie mają właściwości terapeutyczne - usuwają ból, choroby, strach, depresje, niepewność i wszelkie blokady."

  

Muzyka to bardzo ważna część mojego życia, jutro będę mogła powiedzieć coś więcej na temat tego masażu, a póki co idę spać i śnić:)

6 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś zajęcia z medycyny alternatywnej i m.in pokazywano nam taki właśnie masaż. Podobno człowiek tak się rozluźnia,że mogą zwieracze puścić :DDD
    Serio, serio ! Nie nabijam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo żesz! To ja sie nie dziwię,że zostawiasz kochanka na rzecz winka i masażu...idę sie prysznicować,bo mię zazdrość bierze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O faktycznie masz inne wpisy...no nic,to po prostu będę wpadać do Ciebie czy aktualizacja jest czy nie:)
    A w ogóle to mam filiżanki(raptem 2) z Bolesławca i chciałabym taki kubek jak Ty masz i dzbanek z podgrzewaczem

    OdpowiedzUsuń
  4. no i jak było?
    a jak zdrówko?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie babskie kolorowe :> Zwierciadło, Pani, TS bla bla bla ..ale też Tina, Naj, Pani Domu itd :DDD

    OdpowiedzUsuń