poniedziałek, 30 stycznia 2012

Seriale

Otagowana przez Anię i moją Martę i ja pokaże Wam "moje" seriale.  A zasady wyglądają następująco:

  1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
  2. Napisz, kto Cię otagował.
  3. Zaproś co najmniej 5 innych blogów- zapraszam jeśli macie ochotę: Galopkę, Wiki55, Kalinę, Dorotę
  4. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali. 


Zaczniemy od tych starszych:
 
 Czy pamiętacie ten serial? Dzień za dniem- jak tylko o nim pomyślę mam tą muzyczkę rozpoczynającą serial w głowie:) O blady, o blada....life goes on!:) Pamiętam, że oglądałam go w podstawówce z całą rodzinką. Dobry serial uczący o problemach związanych z niepełnosprawnością. Tu Corky mający Zespól Downa próbuje funkcjonować w trudnym świecie, boryka się z trudnościami życiowymi. Serial nie opowiada wyłącznie o Corkym, można w nim zobaczyć również jak pozostali członkowie rodziny radzą sobie z własnymi problemami. Kto by wtedy pomyślał, że skończę pedagogikę specjalną i sama będę pracowała z niepełnosprawnymi? Ja na pewno jeszcze o tym nie myślałam, a teraz cieszę się gdy wita mnie w pracy uśmiechnięte dziecko, przeważnie właśnie z Zespołem Downa.

Kevin i jego przyjaciel Paul z serialu "Cudowne lata". I tu chyba długi komentarz jest zbędny, oglądałam również jakoś na przełomie szkoły podstawowej i liceum, przyznam, że Kevin mi się podobał nie tylko wizualnie, ale także za względu na szczerą miłość do Winnie, a teraz aktor grający rolę Kevina wygląda tak:
 

No i seriale bardziej współczesne, bez dłuższego opisu, bo większość widziałam już u Was:
  
Gotowe na wszystko od zawsze uwielbiam!:)

Ten serial pochłonął mnie i Mikołaja, tzn kilka nieprzespanych nocek, no bo jak wyłączyć skoro ma się kolejne odcinki?:D

Dostarczony przez Martę Sons of Anarchy:) Jak moglibyśmy nie pokochać serialu, w którym bohaterami się członkowie klubu motocyklowego? NIEMOŻLIWE! Czekamy na dalszą serię i odcinki:)) No i chyba pierwszy w życiu blondasek, który mi się podoba:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz