sobota, 21 stycznia 2012

Zaproszona do zabawy przez Agnieszkę (dzięki!:) jako ostatnia pokażę Wam co wyciągam z kosmetyczki :)

Nigdy nie wychodzę z domu bez..



1. Pierwszy na liście bez wątpienia jest:




Polecony przez dermatologa żel do mycia twarzy Effaclar używam codziennie i teraz mam dużą butelkę, bo gdy przerwałam stosowanie nie mogłam znaleźć nic lepszego, mi super służy!

2.Podkład, który często zmieniam i nie mam jakiegoś ulubionego, nadal poszukuje. W tej chwili używam:



Nie jest jakiś szczególny, ale dość dobrze spełnia swoje zadanie. Może polecicie jakiś podkład do skóry mieszanej ze skłonnością do błyszczenia?

3. Mój niezastąpiony:



Ten tusz kupuje regularnie, ponieważ ze wszystkich wcześniej przeze mnie używanych TEN najbardziej mi odpowiada i strasznie się do niego przyzwyczaiłam.

4. Cienie, które używam często, lecz nie codziennie:
 



W tej chwili używam Sleek Oh so special- dostałam od kuzynki na Święta i jestem bardzo zadowolona, ale tylko z kilku, głównie tych jasnych odcieni. Mam niestety zapadnięte powieki i makijaż sprawia mi sporo trudności, bo wydaje mi się, że jak się maluje to i tak nie widać efektu. Nie jestem też jakąś znawczynią make up'u i może po prostu nie umiem odpowiednio tego robić...Może macie jakiś pomysł jak to poprawić?

5. Zapach to nieodłączna część mnie, punkt ostatni, ale dla mnie chyba najważniejszy. I tu ciężko podać mi jeden produkt, tak więc w kolejności:


 Mój numer jeden wśród zapachów Escada S, pierwszą dostałam na urodziny od mojego "Współzamieszkującego";), a teraz mam kolejne opakowanie również od Niego, które dostałam na zeszłą Gwiazdkę. Zapach używam na szczególne okazje, wyjścia i niestety jest już końcówka, a sama nie mogę sobie na niego pozwolić. Na co dzień używam zazwyczaj:

FM nr 261, ponieważ zapach, który za mną chodzi to Yssey Miyake, a te z FM pachną cudnie i są trwałe. Używam praktycznie codziennie na zmianę z moim niedawnym odkryciem:

Tom Tailor Ocean, bardzo przyjemna i "lekka" w noszeniu woda toaletowa:)



Czy ktoś jeszcze nie brał udziału? Zapraszam: Kropkę Galopkę:)

1 komentarz:

  1. Hej Piękna !!! :) jak mija weekend ! :) ja leżę do góry brzuchem po objedzeniu się w McD :D
    Ślę buziaki :***

    OdpowiedzUsuń